Jótállás és visszaküldés
Jótállás
A törvényi kötelezettségeken felül az Altaterra Kft. 3 (három) év jótállást vállal a jelen webáruházon keresztül vásárolt VELUX márkájú termékekre. A jótállási feltételek nem érintik az Ön törvényes jogait.
A jelen webáruházon keresztül megvásárolt, ITZALA márkájú termékekre 2 (két) év jótállást vállalunk. Ezek a jótállási feltételek nem érintik az Ön törvényes jogait.
Érvényes jótállással rendelkező termékek visszaküldése
Amennyiben vissza szeretne küldeni egy hibás terméket, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a customerservices@itzala.com címen, mi pedig tájékoztatjuk Önt a teendőkről.
A termékek visszaküldésének előfeltétele, hogy Ön tájékoztasson minket a megrendelés-visszaigazolás számáról. Arra kérjük Önt, hogy az elállás során tájékoztasson minket a visszaigazolás számáról, amellyel
szükségtelen késedelem nélkül tudunk foglalkozni az Ön ügyével. A megrendelés-visszaigazolás száma a visszaigazoló e-mailben található, amelyet a megrendelés webáruházban történő leadását követően kapott.
A megrendelés száma nélkül az Altaterra Kft. nem tudja kezelni a visszatérítést vagy a cserét. A vevő köteles dokumentálni, hogy a jótállási idő nem járt le.
A hibás terméke(ke)t futárszolgálatunk, a DHL veszi át.
Az Altaterra Kft. a csereterméket a vevő kérésére a hibás roló beérkezése előtt is postázhatja. Ennek ellenére Ön köteles együttműködni a DHL-lel és az Altaterra Kft-vel a hibás termék(ek) felvételével és visszajuttatásával kapcsolatosan. Amennyiben a felvétel a vevő együttműködésének elmaradása miatt meghiúsul, az Altaterra Kft. fenntartja magának a jogot a csererendelés felfüggesztésére. Amennyiben a csere helyett visszatérítést kérnek, a visszatérítési folyamat akkor kezdődik, amikor a DHL visszaigazolja a hibás termék felvételét.
A visszalépés/elállás joga
Önnek 14 (tizennégy) napig indoklás nélkül jogában áll elállni a szerződéstől.
Az elállásra rendelkezésre álló határidő attól a naptól számított tizennégy (14) nap elteltével jár le, amelyen Ön – vagy egy az Ön által megjelölt harmadik személy, aki nem azonos a szállítóval – fizikai értelemben a termékek birtokába jut, vagy, amennyiben Ön egy megrendelésben több terméket rendelt és ezeket mi külön-külön szállítjuk, attól a naptól számított tizennégy (14) nap elteltével jár le, amelyen Ön – vagy egy Ön által megjelölt harmadik személy, aki nem azonos a szállítóval – fizikai értelemben az utolsóként kézbesített termékek birtokába kerül.
Az elállás jogának gyakorlásához egyértelmű nyilatkozatban kell tájékoztatnia bennünket (elérhetőségeinket lásd alább) a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről (pl. levélküldeményben, fax vagy e-mail üzenetben).
E-mail címünk: customerservices@itzala.com
Annak érdekében, hogy az elállással összefüggésben azonosítani tudjuk az Ön megrendelését, kérjük, adja meg nevét és elérhetőségeit (cím, telefonszám és e-mail cím), a megrendelés számát, illetve azt, hogy mely termékek vonatkozásában kíván elállni az adásvételi szerződéstől.
Az elállási határidő betartása érdekében elegendő a határidőn belül tájékoztatnia minket arról, hogy élni kíván elállási jogával.
Az elállás/visszalépés következményei
Amennyiben Ön eláll a szerződéstől, akkor az Öntől kapott ellenértéket visszatérítjük Önnek, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve azokat a kiegészítő költségeket, amelyek amiatt merültek fel, mert Ön nem az általunk felkínált, legkedvezőbb szabványos kiszállítást választotta). A visszatérítést indokolatlan késedelem nélkül, legfeljebb
- tizennégy (14) napon belül teljesítjük azt követően, hogy cégünkhöz visszaérkeztek a már kézbesített áruk, vagy
- (ha előbb következik be) tizennégy (14) nappal azt követően, hogy Ön igazolja felénk, hogy Ön az árut visszaküldte, vagy
- Amennyiben áruszállítás nem történt, tizennégy (14) nappal azt követően, hogy Ön tájékoztatott minket elállási döntéséről.
A visszatérítés ugyanolyan módon történik, ahogyan Ön a fizetést végrehajtotta az eredeti tranzakció során, kivéve, ha arról kifejezetten attól eltérően állapodunk meg; Önnek semmilyen költsége sem merül fel a visszatérítéssel kapcsolatosan.
A termékeket a következő címre kell visszaküldeni vagy ezen a címen lehet személyesen leadni:
Altaterra Kft.
Petőfi Sándor u. 36/B.
HU-9444 Fertőszentmiklós
Magyarország
szükségtelen késedelem nélkül, de semmiképpen sem tizennégy (14) napnál később, attól a naptól számítva, amikor Ön a szerződéstől való elállási szándékáról tájékoztat minket. A határidő betartottnak minősül, ha Ön a tizennégy (14) napos határidő lejárata előtt visszaküldi részünkre a termékeket.
A termékek visszaküldésének közvetlen költsége Önt terheli.
A termékek jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításától eltérő kezelésből eredő értékcsökkenésért Ön viseli a felelősséget.
A termékek értékcsökkenésének meghatározása
A termékek jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapítása érdekében Önnek a terméket (i) kellő gondossággal és (ii) ugyanolyan módon kell kezelnie és megvizsgálnia, ahogyan azt egy szokványos üzletben tenné. Minden ezt meghaladó kezelés és vizsgálat a termék értékcsökkenését eredményezheti, amelynek következtében cégünk a visszatérítés feldolgozása során az értékcsökkenést levonhatja a visszatérítendő összegből. Az értékcsökkenés meghatározása egyedileg történik. Ön kibonthatja a dobozt, és kellő gondossággal megvizsgálhatja a termékek szöveteit és színeit a doboz épségének megőrzése mellett. A doboz károsodása esetén a termékek értéke vélhetően csökkent. A termékek beszerelése esetén is számítani kell azok értékcsökkenésére. Felhívjuk figyelmét arra, hogy mindaddig, amíg a termékek az Ön birtokában vannak, és nem küldi vissza nekünk, Ön felelős a termékben bekövetkezett károkért.
Alkalmazandó jog és illetékes joghatóság
A jelen webáruházon keresztül megkötött szerződések vonatkozásában Magyarország joga alkalmazandó, és a webáruházon keresztül megkötött szerződések vonatkozásában a jogorvoslat helye kizárólag magyar bíróság lehet.
Visszaküldési címünk:
Altaterra Kft.
Petőfi Sándor u. 36/B.
HU-9444 Fertőszentmiklós
Magyarország
Tel: +36 14 360 603
Fax: 00 36 99 536 500
E-mail címünk: customerservices@itzala.com