Logo

ITZALA

Hivatalos VELUX® viszonteladó

Hivatalos VELUX viszonteladó
10 év online tapasztalat
0
Ingyenes visszaküldés
Gyors házhozszállítás
Szállítási információk

Szállítás

Hogyan szállítunk?

Kiszállító partnercégünk a DHL. A sikeres kiszállítás biztosítása érdekében elengedhetetlenül fontos, hogy a szállítási adatok között szerepeljen a címzett neve, még abban az esetben is, ha a megrendelés egy cég nevében történik. Így kérjük, rendelésében a szállítási adatok között adja meg a címzett nevét, aki jogosult átvenni a csomagot és aláírásával igazolja az átvételt.

Az általunk készített termékek mindegyikén szigorú minőségellenőrzést végzünk a kiszállítás előtt. Kivétel nélkül.

Szállítási határidő  

A kiszállítási idő általában 5-7 munkanap – a rendeltetési helytől függően. A munkanapok hétfőtől péntekig terjednek, kivéve az ünnepnapokat.

Egyes termékeink nincsenek készleten, ezért beszerzésük hosszabb időt vehet igénybe. A termékek kosárba helyezésekor megjelenítjük a becsült kiszállítási időt.


Szállítási költség

Általános szállítási költségünk bruttó 2692 Ft-ot számítunk fel rendelésenként. A szállítási költség mértéke független a megrendelt termékek darabszámától.


A megrendelés nyomon követése

A termék(ek) kiszállításakor e-mailben értesítjük Önt. Az e-mail tartalmaz egy azonosító számot, amellyel Ön a futárcég honlapján keresztül a kézbesítés pillanatáig nyomon tudja követni a szállítmányt.


Mi történik akkor, ha Ön nem tartózkodik otthon a termékek megérkezésekor?

Amennyiben Ön nincs otthon akkor, amikor a futár felhívja Önt, általában értesítőt hagy Önnek, és másodszor is megkísérli a kézbesítést. Amennyiben másodjára sem sikerül a kézbesítés, a futár értesítőt hagy Önnek a legközelebbi DHL depó címével, ahol Ön átveheti rendelését. Erre Önnek egy hét áll a rendelkezésére, amelyet követően a megrendelt áru visszaküldésre kerül, az ellenértéket pedig visszatérítjük az Ön hitelkártyájára.

 

Amennyiben a csomag sérültnek tűnik

Kérjük, ellenőrizze a termékek csomagolását, amikor a futár kiszállítja Önnek azokat. Amennyiben a csomagoláson bármilyen, a beltartalom esetleges sérülésére utaló nyom látható, kérjük, ne vegye át a csomagot. Ebben az esetben rögzítse a szállítólevélen a sérülést, és azonnal hívja fel vevőszolgálatunkat. Amennyiben a sérülést nem rögzítik a szállítólevélen, akkor azt követően nem tudjuk elfogadni a szállítási sérüléssel kapcsolatos igényeket.

 

Nemzetközi szolgáltatás  

Azok az országok, amelyekben elérhető a nemzetközi szolgáltatás  

A következő országokon kívül: Magyarország a felsorolt országokba vállalunk szállítást: Ausztria (AT), Belgium (BE), Spanyolország (ES), Olaszország (IT), Csehország (CZ), Franciaország (FR), Németország (DE), Hollandia (NL), Dánia (DK), Írország (IE), Lengyelország (PL) és Szlovákia (SK).

Tájékoztatjuk, hogy az alábbi régiók kívül esnek a szállítási területen; ezekre a területekre nem teljesítünk kiszállítást:  

- Tájékoztatjuk, hogy Franciaországban nem lehetséges a kiszállítás a felsorolt számokkal kezdődő irányítószámok esetén: 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978, 984, 986, 987, 988 és 989.  
- Tájékoztatjuk, hogy Hollandia esetében a Fríz-szigetekre és a Holland Antillákra történő szállítás nem lehetséges. 
- Tájékoztatjuk, hogy Németország esetében a Hallingen-szigetekre történő szállítás nem lehetséges. 
 
Ha a megrendelt termékeket a fent felsorolt országok valamelyikébe szeretné kiszállíttatni, ezt a fizetési folyamat során kell megadnia. A szállítási határidő a szállítás címétől függően alakul, és a belföldi szállítási díj mellett nemzetközi szállítási díj is fizetendő érte. 
 
Kérjük, vegye figyelembe, hogy csak olyan termékeket szállítunk ki a(z) Magyarország területén kívülre, amelyek a célországban lévő termékprogramunk részét képezik; mindez azt jelentheti, hogy egyes termékek bizonyos országokban esetleg nem állnak rendelkezésre. 
 
A szállítási cím szerinti országtól függetlenül Ön bármelyik EU-tagállambeli számlázási címet megadhat. A kiválasztott számlázási címtől függetlenül vállalatunk szállítással kapcsolatos konkrét kötelezettségei kizárólag a fent felsorolt országokra érvényesek. 
 
Hatályos áfakulcs: az előírás értelmében annak azt országnak az áfakulcsát kell alkalmaznunk, ahová az árukat kiszállítják. Nemzetközi és belföldi kiszállítás esetén is ugyanazok a fizetési módok érhetők el; „utánvétes készpénzfizetésre” azonban nemzetközi kiszállítás esetén nincs mód. 

A felhasználási feltételek és a garanciális időszak a szállítási célországtól függetlenek, és mindig a következő oldalon található alapelveknek felelnek meg: JÓTÁLLÁS ÉS VISSZAKÜLDÉS
 
Az áruk visszaküldésére vonatkozóan ugyanaz az irányelv érvényes mind a nemzetközi, mind a(z) Magyarország területén belüli belföldi kiszállítások esetén; ennek szövege a következő oldalon olvasható: JÓTÁLLÁS ÉS VISSZAKÜLDÉS